Regulamin
Czego należy przestrzegać wynajmując od nas domek.
- Warunkiem utworzenia rezerwacji jest podanie niezbędnych danych i jej opłacenie za pośrednictwem form płatności dostępnych w formularzach naszych lub naszych partnerów, gotówką lub poprzez współpracujące serwisy rezerwacyjne.
- Rezerwacja domku potwierdzona zostanie po wpłacie zadatku stanowiącego 30% całej należności. Wpłata zadatku stanowi równocześnie akceptację regulaminu. Pozostałą część należności za pobyt należy zapłacić 2 tygodnie przed przyjazdem.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00.
- W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie wynajmującego.
- Zameldowanie następuje samodzielnie i może być dokonane całodobowo. Klucz do domku znajduje się w schowku przy każdych drzwiach wejściowych do domku. Każdy wynajmujący otrzyma przed przyjazdem kod do otwarcia schowka.
- Zapewniamy jedno miejsce postojowe na domek dla naszych gości. Parking jest bezpłatny i nie trzeba wcześniej rezerwować miejsc.
- Lokalizację obiektu znajdziesz m. in. tutaj.
- Goście przebywający w Domkach Lubianych proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku. Przez cały okres pobytu obowiązuje zasada uszanowania dobrosąsiedzkich stosunków.
- Do korzystania z domku letniskowych uprawnione są osoby zameldowane. W domku Julia, Aleksander, Antek, Aleksandra może zamieszkiwać maksymalnie 8 osób, w domku Kacper maksymalnie 10 osób, a w domku Karol maksymalnie 12 osób. W przypadku stwierdzenia większej liczby osób zamieszkujących w domku, które nie zostały zgłoszone podczas rezerwacji czy pobytu, wynajmujący może zerwać umowę z klientem bez konieczności zwrotu opłaty.
- Zapewniamy szybki dostęp do internetu poprzez sieć Wi-Fi. Dane dostępowe umieszczone są w domkach.
- Ze względu na przepisy przeciwpożarowe, jak i przede wszystkim bezpieczeństwo i komfort gości, w obiekcie obowiązuje zakaz używania otwartego ognia, z wyjątkiem korzystania z grilli ogrodowych i kominka. Nieprzestrzeganie tego punktu może skutkować karą 1000 zł.
- W domkach obowiązuje też zakaz palenia. Złamanie zakazu skutkuje naliczeniem kary umownej w wysokości 1000 zł.
- Istnieje też zakaz używania dodatkowych źródeł ciepła – elektrycznych, gazowych i innych.
- Planując pobyt należy pamiętać o wyciszonym charakterze obiektu. Obowiązuje zakaz odtwarzania muzyki poza domkami.
- Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 8:00. Obowiązuje w całym obiekcie. W przypadku uporczywego i rażącego łamania niniejszej zasady może zostać wypowiedziana umowa, bez zwrotu wpłaconej kwoty za wynajem.
- Organizowanie imprez – urodzin, wieczorów kawalerskich/panieńskich itp. – jest niedozwolone w naszych domkach bez zgody właściciela. W przypadku złamania tego zakazu może zostać wypowiedziana umowa, bez zwrotu wpłaconej kwoty za wynajem.
- Zwierzęta domowe przebywać mogą na terenie obiektu wyłącznie pod pełnym nadzorem właścicieli. Psy należy wyprowadzać poza obiekt. Należy posiadać ze sobą własne legowisko dla zwierzęcia. Niedopuszczalne jest wchodzenie zwierząt na łóżka lub kanapę.
- Obiekt jest całodobowo monitorowany. Dane przechowywane są przez okres 30 dni, ich administratorem jest właściciel obiektu. Rezerwując zgadzasz się na nagrywanie swojego wizerunku w celach zabezpieczenia domków przed szkodami.
- Osoby zamieszkujące w domku ponoszą odpowiedzialność finansową za szkody, dewastacje bądź brakujące wyposażenie domku. Prosimy o zgłaszanie wynajmującemu wszelkich zniszczeń i usterek powstałych podczas użytkowania domku, najlepiej jeśli zostaną zauważone podczas zameldowania.
- Zawsze prosimy gości o weryfikację stanu domku i wyposażenia. W razie zauważonych usterek prosimy o przesłanie zdjęć do godziny od przyjazdu.
- Doba hotelowa kończy się o godzinie 11:00 następnego dnia.
- Wymeldowanie następuje samodzielnie – całodobowo.
- W niektórych przypadkach, po indywidualnym ustaleniu, w indywidualnych przypadkach istnieje możliwość przedłużania doby za opłatą.
- Apartament należy oddać uporządkowany, w stanie gotowym do standardowego sprzątania:
- Brudne naczynia wsadzone do zmywarki i uruchomiona zmywarka.
- Śmieci wyniesione do kosza ewentualnie wystawione w workach za drzwi.
- Zamknięte wszystkie okna.
- Wyłączone wszystkie światła.
- Klucz pozostawiony w schowku przy drzwiach wejściowych.
- Proszę o upewnienie się, że drzwi wejściowe są zamknięte.
- Ewentualna całkowita rezygnacja z pobytu może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą przyjazdu. W tym przypadku zadatek zwracany jest w formie vouchera.
- W sytuacji rezygnacji z zarezerwowanego domku poniżej 14 dni przed datą przyjazdu zadatek nie podlega zwrotowi.
- W przypadku skrócenia czasu pobytu, niezależnego w żaden sposób od najemcy, płatność za niewykorzystany czas nie jest zwracana.
- Gość ma możliwość zmiany terminu do 14 dni przed rozpoczęciem pobytu.
- Domki Lubiane zastrzegają sobie prawo do bezpłatnego anulowania/odwołania rezerwacji i usług gościa na 30 dni przed datą zameldowania, bez podania przyczyn. Po tym terminie rezerwacja jest w pełni zwrotna, co oznacza, że jeżeli z jakiegoś powodu obiekt odwoła Państwa rezerwację, to firma zwróci państwu 100% wpłaconej kwoty. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody i roszczenia z powodu odwołania rezerwacji.
- Mają Państwo prawo do reklamacji – należy je składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować najszybciej jak tylko się da, maks. do 14 dni wg polskiego prawa. W przypadku zażaleń dotyczących świadczenia usług rezerwacji drogą elektroniczną, należy skontaktować się niezwłocznie i dokładnie wyjaśnić na czym polega problem. Reklamacje należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo (dane kontaktowe). W miarę możliwości rozpatrujemy je natychmiastowo, w skrajnych przypadkach do 14 dni. Gość zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą mailową o sposobie jej rozpatrzenia.
- Przy domkach Aleksandra, Antek i Karol stoi balia ogrzewana butlą gazową, którą opcjonalnie można dodatkowo opłacić – 350 zł z 1 butlą gazową oraz 450 zł z 2 butlami gazowymi.
- Z kolei przy domkach Aleksander, Julia i Kacper stoi balia z jacuzzi ogrzewana drewnem, której opcjonalny dodatkowy koszt to 450 zł za pobyt. Drewno do podgrzania bali jest w cenie usługi.
- Na terenie obiektu znajduje się sauna sucha, która jest dodatkowo płatna – 150 zł za 2h.
- Zwierzęta są mile widziane. Za pobyt pupili pobieramy opłatę w wysokości 30zł za każdą dobę pobytu.
- Powyższe usługi trzeba dodać do rezerwacji lub ewentualnie skontaktować się z nami w sprawie chęci skorzystania z tych bonusowych atrakcji przed przyjazdem.
- Niniejszy regulamin określa warunki wynajmu i pobytu w obiekcie Domki Lubiane w Brennej (43-438) przy ul. Leśników 19AB.
- Zarządcą domków jest firma, dalej zwana wynajmującym: MBP Group Sp. z o.o., ul. Głowackiego 7A, 44-100 Gliwice
NIP: 6312717780
REGON: 527068027 - Jako wynajmujący i gospodarze obiektu Domki Lubiane wysoko cenić będziemy Państwa współpracę w przestrzeganiu całego niniejszego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu gości.
- Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby Państwa pobyt był przyjemny i bezpieczny.
- Bardzo prosimy, aby jako goście zachowywali się Państwo tak jakbyście chcieli, aby inni zachowywali się wobec Państwa.
- Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe, tzn. opłaty za media tj. prąd, woda, gaz, internet, TV. Dodatkowo pobierana jest opłata serwisowa w wysokości 150 zł za pobyt oraz opłata klimatyczna w wysokości 2 zł za osobę za dobę.
- W wyposażeniu apartamentu znajduje się pościel, ręczniki nie są na wyposażeniu domku.
- W indywidualnych przypadkach jest możliwość dodatkowej wymiany pościeli w trakcie pobytu za dodatkową opłatą.
- Dla każdego z domków przeznaczone jest jedno miejsce parkingowe.
- Parkingi nie są dozorowane, więc nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Gość może przyjechać do domku ze swoim zwierzęciem domowym – warunki szczegółowo opisuje sekcja III – regulamin przebywania zwierząt w obiekcie.
- Na życzenie gościa możemy zapewnić do domku jedno łóżeczko turystyczne dla dziecka do lat 3. Ze względu na ograniczoną ilość łóżeczek prosimy o wcześniejszy kontakt z w celu sprawdzenia ich dostępności.
- Jako wynajmujący zobowiązujemy się bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz czystości i porządku w domku przez podejmować czynności mające na celu niezwłoczne usunięcie usterek lub braków.
- Jako wynajmujący ponosimy odpowiedzialność za jakość świadczonych usług, w sposób przewidziany przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
- Jako wynajmujący nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy osobiste gościa pozostawione lub skradzione z domku w przypadku włamania.
- W przypadku znalezienia w domku rzeczy należących do gościa, pozostawionych po jego wyjeździe, mogą one, na wyraźną jego prośbę, być odesłane pod wskazany adres. Koszt przesyłki ponosi jej odbiorca.
- Zwracamy szczególną uwagę, że obiekt znajduje się przy rzece Brennicy oraz znajduje się przy jej stromym korycie. W związku z tym goście są do zachowania szczególnej ostrożności w pobliżu rzeki. zabrania się wchodzenia do rzeki i przebywania na skarpie, gdyż może to skutkować utratą zdrowia lub życia.
- Gość zobowiązuje się używać przedmiotu najmu – domku – wyłącznie w celach mieszkalnych i nie może oddawać domku w podnajem ani bezpłatne używanie osobom trzecim.
- Liczba osób przebywających w domku jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Każdy domek posiada także maksymalną liczbę gości, która może tam przebywać – detale można sprawdzić w pkt 2. podsekcji § 3. Pobyt. Wynajmujący może wyrazić zgodę na przebywanie większej liczby gości niż maksymalna dla danego domku po wcześniejszym uzgodnieniu oraz za dodatkową opłatą.
- Gość zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa. W przypadku, gdy gość w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia oraz niniejszego regulaminu wynajmujący zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminów i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu gościowi pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu – jest to kara umowna.
- Gość zobowiązany jest do zachowania domku w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Przestawianie mebli oraz sprzętów AGD/RTV, będących na wyposażeniu apartamentu jest zabronione.
- Prosimy Gości o segregowanie śmieci zgodnie z opisami na pojemnikach znajdujących się przed każdym domkiem, oraz według zaleceń przekazanych przez wynajmującego.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób przebywających w wynajmowanym przez gościa domku w okresie trwania umowy najmu domku. Za powstałe zniszczenia gość jest odpowiedzialny finansowo, a nie rzeczowo – gość nie może odkupić zniszczonych przedmiotów we własnym zakresie. Przypominamy, że rodzice są odpowiedzialni za wszelkie zniszczenia spowodowane przez dzieci. Gość jest również odpowiedzialny za wszelkie zniszczenia spowodowane przez jego zwierzę/zwierzęta domowe. Wszelkie szkody w mieniu obiektu lub w mieniu innych gości spowodowane przez zwierzę domowe będą indywidualnie wyceniane przez obiekt, a ich kosztami zostanie obciążony właściciel/opiekun zwierzęcia domowego, na co ten wyraża zgodę.
- Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia gości za wszelkie zniszczenia, poza tymi wynikającymi ze zużycia oraz za ewentualne konieczne dłuższe sprzątanie domku. Wynajmujący może prosić o wpłacenie depozytu o ustalonej przez siebie wysokości na wypadek ewentualnych szkód. Depozyt jest zwracany przy wymeldowaniu, po sprawdzeniu stanu pokoju.
- Prosimy pamiętać, że nie jesteśmy odpowiedzialni za bezpieczeństwo dzieci bawiących się na terenie ośrodka. Zwracamy uwagę, że niektóre miejsca, w tym w szczególności skarpy, rzeka, plac zabaw, szafki instalacji elektrycznych, rewizje szamb i instalacji ściekowych i inne urządzenia techniczne znajdujące się na terenie Domków Lubianych, mogą być dla dzieci niebezpieczne.
- Wynajmujący ma prawo odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkody w mieniu wynajmującego lub zakłócił zasady dobrosąsiedzkiego współżycia.
- Gości korzystających z balii obowiązują zasady zawarte w sekcji IV: Regulamin korzystania z balii i balii z jacuzzi.
- Gości korzystających z sauny obowiązują zasady zawarte w sekcji V: Regulamin korzystania z sauny suchej.
- Wynajmujący stosuje monitoring wizyjny, który obejmuje cały teren nieruchomości. Monitoring pozostaje aktywny przez całą dobę.
- Monitoring wprowadzony jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i klientów oraz ochrony mienia, na terenie nieruchomości.
- Osoby uprawnione do przeglądania zarejestrowanego obrazu to właściciele spółki oraz pracownicy, którym takie zadanie powierzono. Zapis z monitoringu może zostać odtworzony wyłącznie za zgodą i w terminie ustalonym przez Prezesa Zarządu Spółki w celach określonych w pkt 2.
- Nagrania mogą być przekazane, na pisemny wniosek, uprawnionym służbom lub organom w celu wyjaśnienia prowadzonej sprawy.
- Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo do dostępu do danych osobowych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania.
- Osobie zarejestrowanej przez system monitoringu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Akceptujemy formy płatności oferowane przez naszych partnerów w swoich formularzach. Możliwa jest także płatność gotówką lub przelewem. Dane do przelewu:
Nr konta: 33 1020 2401 0000 0802 0685 9997
MBP Group Sp. z o.o.
ul. Głowackiego 7A
44-100 Gliwice - Za obsługę płatności elektronicznych odpowiada operator.
- W przypadku chęci otrzymania faktury VAT prosimy gości o poinformowanie o konieczności jej wystawienia podczas dokonywania rezerwacji.
- Wynajmujący jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO).
- Dane kontaktowe wynajmującego są danymi do kontaktu w związku z przetwarzaniem danych osobowych gości.
- Przetwarzanie danych osobowych gości może dotyczyć danych takich jak: imię, nazwisko (w tym nazwa jednoosobowej działalności gospodarczej), adres zamieszkania, PESEL, nr dowodu osobistego, adres e-mail, numer telefonu, informacja o dacie i godzinie wystąpienia połączenia telefonicznego oraz czasie i statusie połączenia (nieodebrane, odebrane), adresu IP, preferowanej dacie i godzinie wykonania usługi, danych powiązanych z rachunkiem bankowym, z którego był dokonywany przelew, karty kredytowej lub innej formy płatności, w której przetwarzane są dane osobowe, numer rejestracyjny samochodu, dane pozostałych gości, w tym dzieci i ich wiek. Ewentualnie w przypadku blokady środków przy użyciu karty kredytowej z uwagi na konieczność zabezpieczenia roszczeń, wynikających z ewentualnego zniszczenia domku, możliwe jest przechowywanie takich danych jak dane właściciela karty kredytowej, numer karty, datę ważności oraz kodu CVV.
- Aby umożliwić wynajmującemu zawarcie i realizację umowy, gość jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres email, numer telefonu, dane związane z płatnością oraz danych pozostałych gości w tym dzieci i ich wieku. Podanie danych jest warunkiem zwarcia umowy. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych gości jest: dochodzenie ewentualnych roszczeń lub obrona przed nimi, udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych, zapewnienie najwyższej jakości usług dla gości, zapewnienie bezpieczeństwa gości, zapobieżenie szkody jaką może ponieść administrator lub gość.
- W razie przetwarzania danych w oparciu o uzasadniony interes administratora, w tym w zakresie marketingu bezpośredniego usług własnych, gość ma prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez gościa zgody, zgoda taka może być cofnięta w każdym czasie.
- Dane osobowe gości mogą być przekazywane następującym kategoriom podmiotów: firmom świadczącym usługi wsparcia IT oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne, firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej, udziałowcom w zakresie raportowania i wsparcia, firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez gościa transportu lub przesyłki kurierskiej, firmom organizującym na zlecenie gościa imprezy lub wydarzenia fakultatywne. Dane osobowe mogą być udostępniane również innym odbiorcom dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora lub strony trzeciej.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. do czasu zakończenia realizacji umów, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla realizacji ewentualnych roszczeń.
- Goście mają prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, do ich usunięcia lub przeniesienia.
- W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych gości narusza przepisy RODO, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych osobowych może skutkować brakiem możliwości świadczenia usług najmu.
- W przypadku ewentualnych sporów mogących wyniknąć z działań nieujętych w niniejszym regulaminie, zastosowanie mają przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego.
- W zakresie dopuszczonym przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, zawierane umowy podlegają prawu polskiemu.
- Na terenie obiektu Domki Lubiane dopuszcza się̨ obecność zwierząt, zwanych dalej „zwierzętami domowymi”, po zaakceptowaniu przez gościa niniejszego regulaminu oraz spełnieniu zasad ustalonych przez obiekt w niniejszym regulaminie.
- Właściciel bądź opiekun zwierzęcia domowego zobowiązany jest do zapoznania się regulaminu oraz jego przestrzegania.
- Zwierzęta domowe, akceptowane przez obiekt to: psy ras nieagresywnych, koty, świnki morskie, króliki, chomiki i kanarki/papużki. Obiekt Domki Lubiane nie akceptuje innych zwierząt, w szczególności zwierząt: ras agresywnych, jadowitych, egzotycznych, płazów i gadów.
- Wg Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne, my również uznajemy za agresywne następujące rasy: amerykański pit bull terier, dog z Majorki, buldog amerykański, dog argentyński, dog kanaryjski, tosa, rottweiler, Akbash dog, owczarek anatolijski, moskiewski stróżujący, owczarek kaukaski lub mieszaniec którejkolwiek z tych ras.
- Właściciel bądź opiekun zwierzęcia domowego odpowiada za wszystkie szkody przez nie wyrządzone i zobowiązuje się do pokrycia tych szkód w pełnej wysokości.
- Wszelkie szkody w mieniu obiektu lub innych gości spowodowane przez zwierzę domowe będą indywidualnie wyceniane przez obiekt, a ich kosztami zostanie obciążony właściciel/opiekun zwierzęcia domowego, na co ten wyraża zgodę. Koszty naprawienia wyrządzonych przez zwierzęta domowe szkód zostaną przedstawione gościowi niezwłocznie po ich ustaleniu przez obiekt.
- W przypadku powtarzających się skarg ze strony innych gości obiektu na zachowanie zwierzęcia domowego oraz w razie niestosowania się do niniejszego regulaminu, obiekt zastrzega sobie prawo do zakończenia pobytu gości wraz ze zwierzęciem domowym w trybie natychmiastowym, bez zwrotu płatności za nasze usługi dokonanej przez gościa.
- Warunkiem przyjęcia zwierzęcia domowego do obiektu jest zgłoszenie faktu pobytu ze zwierzęciem domowym w momencie dokonywania rezerwacji domku. Pobyt zwierzęcia jest dodatkowo płatny – 30 zł za dobę.
- W przypadku braku wcześniejszego powiadomienia wynajmującego o pobycie ze zwierzęciem domowym, obiekt może odmówić przyjęcia tego zwierzęcia bądź obciążyć gościa dodatkową opłatą.
- Obiekt przyjmuje gości wyłącznie ze zdrowymi zwierzętami domowymi, posiadającymi książeczkę̨ zdrowia, jeżeli taka jest dla danego zwierzęcia przewidziana (aktualne szczepienia, odrobaczenia) wraz z zaświadczeniem, potwierdzającym realizację obowiązku wykonywania szczepień́, m.in. przeciwko wściekliźnie.
- Mamy prawo odmówić przyjęcia chorych zwierząt domowych lub nieposiadających wymaganych dokumentów potwierdzających aktualność szczepień́ oraz zwierząt domowych wykazujących agresywne zachowanie.
- W trosce o higienę, zwierzęta domowe nie mogą być wpuszczane na teren miejsc współdzielonych przez innych gości. Zwierzęta na terenie obiektu muszą być wyprowadzane na smyczy i z kagańcem, a gość zobowiązuje się sprzątać wszelkie nieczystości po swoim zwierzęciu. Wymagane jest zabranie własnego legowiska dla zwierząt. Zabrania się przebywania zwierząt na łóżkach, sofach/kanapach i fotelach.
- Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego jest w pełni odpowiedzialny za zachowanie zwierzęcia w obiekcie, w szczególności za zachowanie ciszy i niezakłócanie spokoju (wypoczynku) innym gościom.
- Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego podczas przebywania w obiekcie ma obowiązek sprawować nad nim stały nadzór oraz zapewnić, by zachowanie zwierzęcia domowego nie powodowało poczucia zagrożenia bezpieczeństwa osób oraz innych zwierząt przebywających w obiekcie.
- Właściciel lub opiekun psa zobowiązany jest na terenie obiektu do prowadzenia go na smyczy, a w przypadkach uzasadnionych, bądź na prośbę obsługi, do założenia mu kagańca. Obowiązek ten nie dotyczy oznakowanych psów przewodników i psów asystujących osobom niepełnosprawnym, a także szczeniąt w wieku do 6 miesiąca.
- Inne zwierzęta domowe muszą przebywać oraz być przenoszone w specjalnie do tego przeznaczonych klatkach.
- Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego zobowiązany jest do regularnego, zgodnego z wymaganiami i potrzebami wyprowadzania oraz natychmiastowego sprzątania po swoim psie lub innym zwierzęciu domowym wszelkich nieczystości.
- Właściciel lub opiekun psa zobowiązany jest do wyprowadzenia psa w celach fizjologicznych poza teren obiektu, a właściciele lub opiekunowie pozostałych zwierząt domowych zobowiązani są do posiadania specjalnej kuwety dla danego gatunku.
- Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego jest zobowiązany do zapewnienia zwierzęciu stałego dostępu do czystej, świeżej wody.
- Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego zobowiązany jest do odpowiedniego wyżywienia zwierzęcia oraz wzięcia ze sobą wszelkich innych niezbędnych dla zwierzęcia rzeczy – legowiska, transportera, miski, itp.
- Zabrania się pozostawiania zwierzęcia domowego bez obecności właściciela lub opiekuna w domku, jeśli zwierzę nie jest przyzwyczajone do pozostawiania samemu w obcym miejscu i w obliczu tej sytuacji doświadczy silnego stresu lub będzie zachowywało się w nieakceptowalny sposób.
- Za wyjątkiem psów i kotów, wszelkie zwierzęta domowe pozostawione w domu samotnie powinny znajdować się w zamkniętych, specjalnie przystosowanych do tego klatkach bądź transporterach.
- W sytuacji, gdy pracownicy lub goście obiektu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w domku zwierzę̨ zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, administracja obiektu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt z właścicielem nie będzie możliwy, obiekt zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do domku, w którym przebywa zwierzę – również przy pomocy odpowiednich służb – i usunięcia zwierzęcia z obiektu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
- Balia i balia z jacuzzi (dalej zwane „balia”) są integralną częścią obiektu Domki Lubiane (zwanego dalej „obiektem”) – obowiązują w nich przepisy regulaminu ogólnego obiektu oraz niniejszy regulamin.
- Przed rozpoczęciem korzystania chętni zobowiązani są do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu – brak dokładnego przeczytania treści nie powoduje braku jej obowiązywania, wszystkie podpunkty należy bezwzględnie przestrzegać, wejście do balii wiąże się z ich akceptacją.
- Z balii korzystać mogą wyłącznie goście naszych domków.
- Osoby przebywające w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typu atrakcji i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia. Za skutki zdrowotne przebywania w balii właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności.
- W razie wątpliwości dotyczących stanu zdrowia pozwalającego na korzystanie z balii, należy skonsultować się z lekarzem.
- Korzystanie z balii nie jest nadzorowane przez ratowników ani przez pracowników obiektu.
- Przed przystąpieniem do kąpieli należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem i ciepłą wodą.
- W środku mogą przebywać wyłącznie osoby posiadające kąpielówki lub/i kostiumy kąpielowe.
- Osoby niszczące lub uszkadzające balię ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą za jakiekolwiek usterki – za uszkodzenia można zostać obciążonym kwotą około 500 zł.
- Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła balię będzie obciążona kosztami wymiany wody – minimum 150 zł. W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun.
- Wejście/wyjście do środka tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności i gdy balia nie jest przepełniona (maks. 6 osób).
- Pierwszeństwo ma osoba wychodząca z balii.
- Zaleca się pobyt w jacuzzi maks. 30 min.
- Kąpiel w jacuzzi odbywa się jedynie w pozycji siedzącej.
- Uwaga! Dłuższe korzystanie z balii łącznie z przebywaniem w saunie może wywołać przegrzanie organizmu. Symptomy to: drgawki, nagły spadek ciśnienia krwi, zawroty głowy, zasłabnięcie. Należy niezwłocznie opuścić balię przy jakichkolwiek widocznych problemach zdrowotnych.
- Korzystania z balii w więcej niż 6 osób.
- Wnoszenia do balii jakichkolwiek substancji chemicznych w dowolnej formie, np. szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych, itp.
- Wchodzenia do środka w obuwiu.
- Wnoszenia do balii szkła, naczyń szklanych, ostrych i wszelkich innych niepożądanych przedmiotów.
- Spożywania artykułów spożywcze podczas korzystania z atrakcji.
- Zanurzania głowy i twarzy.
- Nieobyczajnych zachowań, bądź zachowań uznanego powszechnie za nieprzyzwoite lub obraźliwe.
- Skakania do balii.
- Wylewania wody.
- Wchodzenia do środka wbrew zakazowi korzystania przez gości, np. gdy jest tymczasowo wyłączona z użytku.
- Wprowadzania zwierząt do środka.
- Powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu osób korzystających z balii lub mogących spowodować nieszczęśliwy wypadek.
- Osoby cierpiące na jakiekolwiek dolegliwości skórne i wszelakie choroby z przeciwwskazaniami lekarza do kontaktu z innymi ludźmi – np. przeziębienie, grypa, gorączka, grzybica, choroby skóry, ostra faza trądziku różowatego, nadciśnienie, żylaki, wrzody, niewydolność nerek, choroby płuc, astma, choroby weneryczne, epilepsja, jaskra, daltonizm, choroby serca, schorzenia ostre i przewlekłe, tarczyca, nowotwory, guzy, ogniska zakaźne takie jak ból zęba, itp.
- Kobiety w ciąży.
- Dzieci do lat 13 bez nadzoru dorosłych. Za dzieci pod nadzorem pełną odpowiedzialność biorą rodzice bądź opiekuni.
- Osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Sauna sucha (dalej zwana „sauną”) jest integralną częścią obiektu Domki Lubiane (zwanego dalej „obiektem”) – obowiązują w niej przepisy regulaminu ogólnego obiektu oraz niniejszy regulamin.
- Przed rozpoczęciem korzystania chętni zobowiązani są do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu – brak dokładnego przeczytania treści nie powoduje braku jej obowiązywania, wszystkie podpunkty należy bezwzględnie przestrzegać, wejście do sauny wiąże się z ich akceptacją.
- Z sauny mogą korzystać mogą wyłącznie goście naszych domków.
- Osoby przebywające w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typu zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia. Za skutki zdrowotne przebywania w saunie suchej właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności.
- W razie wątpliwości dotyczących stanu zdrowia pozwalającego na korzystanie z sauny, należy skonsultować się z lekarzem.
- Z sauny należy korzystać w kostiumie bawełnianym. Przebywanie w niej w stroju innym niż bawełniany może spowodować jego zniszczenie.
- Przed wejściem do sauny należy umyć ciało i wytrzeć się do sucha.
- W środku należy używać własnego ręcznika w celu uniknięcia bezpośredniego kontaktu ciała z powierzchnią drewnianą.
- Dopuszczalnymi okryciami w saunie są ręczniki kąpielowe.
- W saunie może przebywać jednocześnie maksymalnie 6 osób.
- W czasie przebywania w saunie nie wolno smarować ciała i twarzy żadnymi kremami.
- Zobowiązuje się użytkowników sauny do przestrzegania porządku i utrzymania czystości użytkowanego pomieszczenia.
- W czasie korzystania z sauny należy dążyć do rozluźnienia mięśni i osiągnięcia jak największego odprężenia psychicznego: należy zachować spokój i ciszę.
- Po pobycie w saunie kategorycznie nie można korzystać z balii z jacuzzi oraz nie zaleca się wysiłku fizycznego.
- W razie złego samopoczucia należy bezzwłocznie opuścić pomieszczenie.
- Nie zaleca się korzystania z sauny:
- Bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym.
- Osobom z chorobami krążenia.
- Chorującym na cukrzycę.
- Kobietom w czasie menstruacji.
- Właściciele obiektu nie odpowiadają za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu.
- Dopuszczalna – ze względów bezpieczeństwa – temperatura dla ciała w saunie suchej, to 85°C.
- Dwukrotne wejście do sauny na około 15 min. jest zabiegiem wystarczającym dla organizmu. Dłuższe przebywanie jest niebezpieczne dla zdrowia.
- Po każdorazowym wyjściu z sauny należy się umyć i ochłodzić pod natryskiem dobierając odpowiednią dla siebie temperaturę wody. W przerwie i po zakończeniu pobytu w saunie wskazany jest wypoczynek oraz uzupełnienie poziomu płynów w organizmie.
- Wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu.
- Wykonywania zabiegów kosmetycznych.
- Wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich niepożądanych przedmiotów obcych.
- Nieobyczajnych zachowań, bądź zachowań uznanego powszechnie za nieprzyzwoite lub obraźliwe.
- Wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych.
- Palenia tytoniu.
- Niszczenia i uszkadzania wyposażenia – celowo bądź poprzez użytkowanie go w sposób nieprawidłowy.
- Osoby cierpiące na jakiekolwiek dolegliwości skórne i wszelakie choroby z przeciwwskazaniami lekarza do kontaktu z innymi ludźmi – np. przeziębienie, grypa, gorączka, grzybica, choroby skóry, ostra faza trądziku różowatego, nadciśnienie, żylaki, wrzody, niewydolność nerek, choroby płuc, astma, choroby weneryczne, epilepsja, jaskra, daltonizm, choroby serca, schorzenia ostre i przewlekłe, tarczyca, nowotwory, guzy, ogniska zakaźne takie jak ból zęba, itp.
- Kobiety w ciąży.
- Osoby w kolczykach, biżuterii, łańcuszkach, zegarkach, okularach i szkłach kontaktowych – należy je wcześniej zdjąć.
- Dzieci bez nadzoru dorosłych. Za dzieci pod nadzorem pełną odpowiedzialność biorą rodzice bądź opiekuni.
- Osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
