FAQ

Najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania.

Rezerwacje

Współpracujemy z firmą Hotres, która umożliwia dokonanie rezerwacji przez widżety dostępne na naszej stronie, m. in. tutaj.

Akceptujemy formy płatności oferowane przez naszych partnerów w swoich formularzach. Możliwa jest także płatność gotówką lub przelewem. Dane do przelewu:

Nr konta: 33 1020 2401 0000 0802 0685 9997
MBP Group Sp. z o.o.
ul. Głowackiego 7A
44-100 Gliwice

Wymagany jest zadatek płatny w wysokości 30% wartości rezerwacji. Dopłatę reszty należy uiścić 2 tygodnie przed przyjazdem. Gdy rezerwacja jest późniejsza, np. kilka dni przed przyjazdem, wymagamy całość wpłaty.

Tak. Prosimy o poinformowaniu nas o konieczności jej wystawienia podczas rezerwacji.

Gość ma możliwość zmiany terminu do 14 dni przed rozpoczęciem pobytu.

Ewentualna całkowita rezygnacja z pobytu może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą przyjazdu. W tym przypadku zadatek zwracany jest w formie vouchera.

Jest to rzadkością, ale może wydarzyć się taka sytuacja, np. z powodów technicznych. Zastrzegamy sobie prawo do bezpłatnego anulowania rezerwacji i usług gościa na 30 dni przed datą zameldowania, bez podania przyczyn. Oczywiście zwracamy wtedy pełną wpłaconą kwotę klientowi. Nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie szkody poniesione z powodu odwołania rezerwacji i nie przyjmujemy żadnych dodatkowych roszczeń.

Powinno nas poinformować się o:

  • planowaniu zabrania ze sobą do domku zwierzęcia domowego
  • chęci skorzystania z dodatkowych usług, np. pobytu w balii albo saunie

gdyż musimy odpowiednio przygotować sprzęt oraz te dodatki są zazwyczaj dodatkowo płatne – sprawdź cenniki poszczególnych domków.

Pobyt

Wszystkie nasze domki standardowo posiadają:

  • aneks kuchenny z kuchenką, czajnikiem elektrycznym i pełną zastawą
  • jadalnię
  • salon z wyjściem na taras, rozkładaną sofą i TV
  • taras z meblami ogrodowymi i grillem
  • dwie sypialnie, każda z nich posiada łóżko podwójne (francuskie) i dwa łóżka pojedyncze lub rozkładane fotele
  • łazienkę z prysznicem
  • osobną toaleta
  • pojedyncze miejsce parkingowe
  • dostęp do darmowego Wi-Fi
  • dodatkowo płatne balie i dostęp do sauny

Niektóre domki posiadają dodatkowy sprzęt – zalecamy sprawdzenie ich szczegółowych opisów.

Dla każdego domku przewidziane jest jedno miejsce parkingowe, znajdujące się tuż obok domków. Parkingi nie są dozorowane, więc nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia, utratę oraz inne szkody samochodu lub innego pojazdu należącego do naszego gościa.

Świeżo wyprane pościele są zawsze przez nas udostępniane. Z kolei nie dysponujemy ręcznikami – należy zabrać ze sobą własne.

Doba trwa u nas od godziny 15:00 do godziny 11:00 następnego dnia.

Zameldować można się samodzielnie po rozpoczęciu doby hotelowej. Klucz powinien znajdować się w schowku przy drzwiach wejściowych – kod do jego otwarcia zostanie wysłany do rezerwującego tuż przed przyjazdem. W razie problemów z dostępem do domku prosimy o kontakt.

Należy zrobić to samodzielnie przed końcem doby hotelowej, inaczej może zostać naliczona opłata za kolejną dobę. Domek powinien być zostawiony w stanie uporządkowanym, tj. należy:

  • śmieci wynieść do kosza lub wystawić w workach za drzwi
  • brudne naczynia pozostawić we włączonej zmywarce
  • wyłączyć światła i pozostałe sprzęty
  • zamknąć wszystkie okna oraz drzwi wejściowe i klucz zostawić w schowku

Cisza nocna obowiązuje w domkach od 22:00 do 8:00. W ciągu dnia nasze obiekty także mają wyciszony charakter – nie należy np. puszczać głośnej muzyki poza domkami.

Jeśli zauważony został jakiś problem techniczny lub ze stanem wizualnym domku, należy niezwłocznie zgłosić nam reklamację, najlepiej tuż po przybyciu lub znalezieniu usterki lub problemu. Można zrobić to telefonicznie lub mailowo – dane kontaktowe można znaleźć na tej stronie lub w stopce.

Reklamację postaramy się rozpatrzyć natychmiastowo, jednakże w skrajnych wypadkach proces może potrwać do 14 dni.